Pike Challenge 2009 - Väntans tid är över

Ända sedan jag och min sedan barnsben gamle fiskekompis Daniel bestämde oss för att anmäla oss i Pike Challenge 2009 har vi med spänning väntat på denna helg! Nu är den äntligen snart här!

Allting är in i minsta detalj planerat beträffande utrustning och kläder, inget materiellt får gå fel! Nu hänger det bara på oss att försöka få fisk också. Det som gäller är gädda över 80cm, inte vår starkaste sida kanske att få stora gäddor men vem vet kanske kan Daniels storjävla gädda från i höstas¨på 13,5kg ha gått in för lek och vill hugga igen :)

Inte sedan -96 när jag reste till Israel har jag skrivit en packningslista inför någon resa, men nu när vi ska vara bara 10mil hemifrån har jag skrivit en för att inte glömma något väsentligt.

Jag planerar att blogga lite från mobilen under helgen så håll gärna utkik.
Under tiden kan ni spana in Pike Challenges hemsida.

Kommentarer
Postat av: magnus lilja

Ja grabbar, nu gäller det att visa vart skåpet ska stå! Hoppas Fiskelyckan ler mot er och att "Gammsuggorna" är huggvilliga. Skitfiske på er mvh Gäddkungen.

2009-05-14 @ 22:44:19
Postat av: Johnny

Ge gärnet nu, själv åker jag till Lugnvik och rycker lite sjunktimmer :)

2009-05-15 @ 07:43:53
Postat av: Erica

hejja hejja!!

2009-05-16 @ 20:24:46
URL: http://svenssonhippi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0