Regnfiske 2009-06-10

Efter en dag och kväll med bara regn började jag och Therese bli uttråkade så vi åkte iväg en kort sväng till Edsfjärden.
Jag fick mig 3st på jerk och vassdrag. Tyvärr var sällskapet inte nöjd med mig som guide eftersom jag tog alla fiskarna :)
Jag lovar gumman, jag ska se till att du får gädda i sommar!!

De andra pöjka har varit lite lediga och hunnit förbättra statistiken lite. Efter att Niclas nu dragit iväg som en gasell i ledningen har jag och Johnny bestämt att han endast får vertikal-jigga gädda fram till September så vi andra har en chans att hinna ikapp!

Aktuell ställning
Niclas 87
Daniel 70
Jerker 43
Johnny 19
3kg från Ed

Kommentarer
Postat av: Henrik

Uppdatering??

2009-06-14 @ 20:28:46
Postat av: Micke

Ni verkar få en hel del fisk, härligt! Hoppas bara att den interna tävlingen inte redan är avgjord, men det är ju mycket kvar av säsongen! :)

2009-06-16 @ 22:01:20
URL: http://mickesfiske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0