2009-07-14 Fiske med Johnny och Albin

Albin är Johnnys-Sambos-Systers-Son :)
Albin har hittills bara fått en gädda i sitt liv och nu hade Johnny lovat att det skulle bli fler.
Vi åkte till Sandslån där det numera alltid går att få fisk. Mycket riktigt fick Albin den första gäddan till båten, nöjd var han!
Därefter var det Johnny som dominerade....Efter ett tag när solen kom fram så blev det riktigt segt fiske så jag tänkte testa min nya Jigg-n-Stick-Flash. Och visst var gäddorna intresserade av den, men eftersom den endast har en enkelkrok så bommade jag totalt 3st och fick 2 på den. Blir modifiering med extra trekrok till nästa gång. Fikat var kanon vilket vi tackar Malin för! Johnny fick totalt 6 medan jag fick 4 och Albin fick tyvärr ingen fler.
Niclas 155
Daniel 130
Jerker 95
Johnny 51
Dagens störstaAlbinJohnny

Kommentarer
Postat av: Albin

Tack för en härlig dag med fiske! Hoppas jag får följa med fler gånger.

2009-07-15 @ 16:57:19
URL: http://albinsfiske.bloggagratis.se
Postat av: johnny

Dags för en uppdatering nu va? :)

2009-07-30 @ 10:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0