2009-07-12 Jag hade tänkt fiska

Johnny och Niclas drog ut en sväng framåt kvällen. Själv hade jag tänkt ta med Therese på en lugn kvällstur och försöka fiska gös. Vi låg hemma och vilade efter maten när Niclas ringer och låter aningens stressad, "Kan ni komma och hämta Johnny?". Öhh...Javisst svarade jag. "Han har fått en krok i handleden!". Okej tänkte jag utan att veta hur djupt kroken satt, in i verktygsskåpet för att hämta avbitare, tång och en ren trasa. Tydligen trodde Dr Jerker-Mengele att han skulle kunna få bort kroken själv....
Kvällen slutade med att jag och Therese åkte med honom till akuten, bilden talar lite för sig själv.
Ja fisken han krokade lös räknas....
Niclas 155
Daniel 130
Jerker 91
Johnny 45

AkutenKrok i armen


Kommentarer
Postat av: Erica

AJ!!

2009-07-20 @ 00:07:47
URL: http://svenssonhippi.blogg.se/
Postat av: Albin m

aj det jör ont jonny

2009-08-07 @ 21:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0