FF

Föräldrafritt?? Nej FiskFitta!

Ja igår hände det som inte får hända, jag blev fiskfitta medan de andra hade fullt med liv i sina spön!!

Nu när frustrationen och humöret kommit ner till normala nivåer börjar man bli smått filosofisk....
Hur kan det komma sig att de andra får sammanlagt 9st fiskar och ett par missade hugg medan jag under flera timmar inte kände så mkt som ett hugg ens?? Kanske samma som när jag drog 15st medan Rakke drog 0?
Vissa dagar ska man nog bara inse att man inte ska fiska....missflyt föder missflyt.....när jag kom hem och hängde av mig alla kläderna gick dessutom klädhängaren sönder....
Det är då man säger som Riskradion(nyfiken på): "Var har du spriten?!" :)

Nu så här dagen efter bedrövelsen börjar man som smått fylla hjärnan med vansinniga hämndaktioner mot "fiskelyckagubben" som inte alltid är på ens eget lag, jag ska nog visa honom! Ska det bli 10+ i år?

Nåja....jag hade faktiskt kvällens största på, den rusade in under båten ett par gånger och var verkligen riktigt stark! Tyvärr satt den väldigt dåligt så när vi tog den till ytan och det var dags att plocka upp den så lossnade den!
På första bilden ser man hur vattenytan ovanför gäddan såg ut.
Aktuell ställning
Daniel 38
Jerker 28
Niclas 21
Johnny 5
Stor gädda under vattnet!Grabbarna med fisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0